woensdag 8 mei 2013

Lipgloss van F21

Bij de Forever 21 heb ik ook een lipgloss gekocht. Een beetje in een lichtroze-nude kleur. Mijn zus heeft er ook één gekocht in een rode kleur. Ik ga ze reviewen!





Ik heb Pink gekocht. Ik vind het een erg mooie kleur. Iets wat je op een normale dag zou kunnen dragen. Er zitten kleine glinstertjes in die ik erg mooi vind. Hij is 2 euro.



Wine heeft mijn zus gekocht. Deze kleur vind ik ook erg mooi, alleen zou ik hem zelf nooit naar school ofzo op doen. Ik zocht meer naar en normalere kleur, daarom heb ik voor Pink gekozen.


Hier zie je de swatches. Wine valt heel erg op en Pink is lichter dan ik dacht. In Wine zie je de glinstertjes ook heel goed.

Pink

Wine

Ik ben heel erg tevreden over deze lipgloss! Hij blijft lang zitten. Alleen vind ik dat je de rode kleur van Wine minder goed ziet op je lippen. Deze lipgloss is trouwens nog in heel veel andere kleuren verkrijgbaar!


xxxxxxxx

8 comments:

  1. Leuke kleurtjes! Ze lijken me heel erg fijn. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik vind de donkere het mooiste eigenlijk, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Mooie foto's ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er leuk uit, alleen niet erg pigmenterend, ik had vooral wat meer pigment verwacht bij de rode. Maar ze zijn wel erg mooi. En idd mooie foto's.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg goedkoop voor een lipgloss dat er zo mooi uitziet! Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen