zaterdag 11 mei 2013

Haar accessoires

Ik heb best vaak een staart in. Eigelijk bijna altijd. Ik vind los zelf mooier, maar meestal ben ik in de ochtend laat en doe ik m'n haar gewoon in een staart. In Engeland (daar was ik op vakantie) heb ik wat leuke dingen voor je haar gekocht!






Eigelijk zijn het allemaal elastiekjes met iets leuks eraan. Als eerste dit zwarte strikje. Hij is erg simpel maar wel heel erg leuk! Ik heb hem gekocht bij de Primark voor 1,50 euro. Ik vind zo'n strikje heel schattig staan!




Deze vind ik ook zó leuk. Hij is van de H&M en je kan dit open klappen en om je staart heen doen. Ziet er super stoer uit! Deze is 3,95 euro en wordt op de site een haarclip genoemd.






Dit elastiekje vind ik ook heel erg leuk! Er zitten kleine studs op. Mijn zus heeft hem gekocht bij de Primark. Er zaten d'r 10 in 1 pakje. Hij was 2 euro.




Dit is mijn favoriet! Het zijn allemaal kleine pareltjes en bij elkaar is het een strikje. Ik heb hem gekocht in een klein schattig winkeltje in Engeland. Maar het merk is heel onbekend. Hij was 4 euro.


Het haar op alle foto's is trouwens het haar van m'n zus! (:

xxxxxx





5 comments:

  1. Dat eerste elastiekje vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die strikjes en die haarclip vind ik echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de eerste en de laatste echt heet tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh, toen ik lang haar had had ik ook superveel rekkers met strikjes enzo. I love them!!!

    BeantwoordenVerwijderen