zondag 19 mei 2013

Eurovisie Songfestival 2013

Normaal ben ik helemaal niet zo erg van het songfestival. Ik was niet echt fan van de Toppers en Sineke. Maar toen ik hoorde dat dit jaar Anouk mee ging doen vond ik het leuker! Ik laat jullie mijn favorieten van gister avond zien.


Ik weet niet zo goed wat ik van het liedje Birds moet vinden. Ik vind het heel erg mooi, maar de eerste keer toen ik het hoorde schrok ik wel een beetje. Het was heel anders zeg maar.
Toen Anouk optrad keek ik (natuurlijk) naar haar make up. Ik vind het erg mooi!

Anouk - Birds

Een liedje die ik ook heel erg leuk vond was het liedje van Malta. Die jongen die het zingt is zó schattig! Hij lacht de hele tijd. Het liedje blijft ook in je hoofd zitten!

Gianluca Bezzina - Tomorrow


Dit liedje van Roemenië vond ik zó slecht. Het was echt verschrikkelijk. (vond ik) Die meneer gaat eerst heel laag zingen en daarna opeens het hele liedje heel hoog. Brrr. 



Cezar - It's my life

Dan als laatste de eerste plek van de avond. Denemarken! Dit liedje vond ik wel leuk.. Maar ook een beetje normaal. Nederland is trouwens op de negende plek geëindigd. 


Emmelie de Forrest - Only Teardrops

Sorry trouwens dat vandaag m'n blogspot wat later kwam!


Hebben jullie het songfestival gekeken en zo ja, wie was jullie favoriet?


xxxxxx

4 comments:

  1. Ik heb het inderdaad ook gekeken, en natuurlijk was Anouck mijn favoriet! Tomorrow vond ik ook een erg leuk nummer, zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die liedjes, behalve die van Roemenië dan, echt slecht! En die jongen van Tomorrow is inderdaad heel schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen