maandag 27 mei 2013

Dislike: Miss Sporty Sun Kissed



Het is de 001 Sun Kissed. Waarom ik hem niet goed vind? Nou als je met je vingers er over heen gaat om te swatchen, komt er nog een beetje pigment vanaf. Maar als je met je kwast erin gaat, zie ik gewoon haast niks op m'n gezicht. En ik heb zelfs een hele lichte huid! In deze bronzer zit ook een highlighter. Die geeft wel wat meer pigment af, maar is een beetje te geel voor mij. Zo'n gele vlek op je wang is ook niet zo mooi..


Het is niet een hele dure bronzer (en highlighter). Hij is namelijk 3 euro.


Het zonnetje vind ik wel leuk gedaan, omdat bronzer me ook altijd wel aan de zomer doet denken.



Links is de bronzer en rechts is de highlighter. En hier heb ik heel hard met mijn vingers gedrukt om wat op mijn vinger te krijgen.


Swatches op mijn vingers.


Ik denk dat de highlighter wel mooi is bij een donkere huid. En de bronzer is misschien mooi als je hem heeeel licht wil gebruiken.


Kennen jullie deze bronzer/highlighter?

xxxxxxx

8 comments:

  1. Wat jammer dat 'ie zo tegenvalt... Ik kende deze bronzer/highlighter niet, waarschijnlijk omdat ik het zelf bijna nooit gebruik! :)
    x Steph

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hij zo tegenvalt. Hij deed me qua verpakking en patroon echt denken aan die van NYC, die ziet er echt knak hetzelfde uit. Alleen is die van NYC wel erg fijn en gepigmenteerd. Misschien kun je die eens proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind 'm erg donker, en balen dat er zo weinig vanaf komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer zeg, we zijn in ieder geval gewaarschuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, die heb ik ook, Maar dan in de kleur 002! Die is op zich wel fijn, maar ik gebruik hem ook niet zo vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze hebben niet veel pigment xx :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen