woensdag 1 mei 2013

De Catrice only ooglook challenge



Deze ooglook is catrice only (alleen maar met catrice producten en dus ook nog eens budget). Lees verder als je wil weten hoe je deze look maakt! (door: Anna, een goeie vriendin van mij, die dit artikel wilde schrijven omdat ik op vakantie ben!)





Dit zijn de producten die ik heb gebruikt…






Oké oké, ik geef het toe. Ik heb een beetje vals gespeeld. Ik heb namelijk wel de oogschaduwbasis van essence gebruikt, sorry! Als je echt all the way wil gaan kan je de prime and fine oogschaduwbasis van catrice (€3,99) gebruiken.







(€4,59)





(gel eyeliner €3,99, smokey eyes brush €2,89)





(€4,49)






Voor de oogschaduw heb ik maar 1 palette gebruikt. Hieronder kan je zien welke kleur ik waar heb gebruikt.







Dit zijn ongeveer de stappen die ik heb gedaan:
-          - Nummer 4 over het hele bewegende ooglid aanbrengen.
-         -  Nummer 2 in je binnenste ooghoek aanbrengen en naar binnen blenden.
-         -  Nummer 1 in je arcadeboog aanbrengen en blenden.
-         -  Nummer 3 in je buitenste ooghoek aanbrengen en een beetje in de arcadeboog blenden.
-         -  Gel eyeliner aanbrengen met een wing.
-         -  Mascara aanbrengen.
Ik vond het leuk om te doen en ik hoop dat jullie er iets aan hebben. 


xoxo Anna

3 comments: