zondag 26 mei 2013

De beste singer songwriter

Kennen jullie het programma 'De beste singer songwriter'? Ik vind het een super leuk programma en vandaag laat ik jullie mijn favorieten van de vorige aflevering zien!



Als eerste Fairytale. Dit vind ik zo'n schattig liedje en ik heb het echt de hele tijd in m'n hoofd! Het liedje is gezongen door Niels van Heel. Hij is jammer genoeg niet door.


Dit liedje is al zó vaak bekeken op Youtube! Het is ook een heel goed liedje, van Demira Janssen. Ze is net 16 jaar en kan al zo goed zingen. Het liedje heet Bull's eyes. Dermira is ook door!


Dit was het enige nederlands talig liedje van de aflevering. Dit liedje heet Ik kom eraan en is van Marcel Harteveld. Hij is alleen niet door.


Dit is mijn laatste 'favoriet'. Dit liedje heet Till it's over en is van Sofia Dragt. Sofia is wel door! Ik vind dit liedje heel erg mooi! Ze kan ook gewoon super goed zingen.

Dit waren mijn 4 favorieten van het programma, morgen avond komt aflevering 2 op tv!

xxxxx

2 comments:

  1. Leuk! Ik kik het eigenlijk nooit, gelijk maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera voor Sofia! Niet alleen een heel mooi liedje maar ook een keer een piano ipv een gitaar. YES !:)

    BeantwoordenVerwijderen