dinsdag 28 mei 2013

4 lipbalsems van Debenhams

Deze super schattige lipbalsems heb ik een tijdje geleden op vakantie gekocht! Ze waren in de aanbieding en toen ik ze zag moest ik ze gewoon kopen.


Er zaten er 4 in één pakje. Eerst was het 13 euro, maar het was afgeprijst naar 4 euro (!!!) dus heb ik het gekocht. Helaas was het afgeprijst omdat het uit de collectie ging. Ik heb het gekocht bij Debenhams. Dat is een soort Engelse Douglas, maar dan groter.



Ik vind ze er gewoon zo leuk uitzien. Als je dit in je tas mee naar school neemt is dat veel leuker dan een saai  potje. Deze vind ik vooral heel erg leuk:



Het zijn allemaal best wel felle kleuren, dacht ik eerst. Maar als je het op doet zie je er haast niks van. Alleen een glans en het ruikt en voelt heel erg lekker! De kleur die ik het meets naar school zou dragen is weer de witte. Het is niet zo'n hele opvallende kleur.


Ze hebben geen naam, dus ik noem ze gewoon even, blauwe of witte.

 Gele

 Witte

 Blauwe

Paarse

Ik ben heel erg blij met deze lipbalsems!

Wat vinden jullie van deze lipbalsems?


xxxxxxx

4 comments:

  1. Leuk artikel! Die cupcakes zijn schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat superschattig! Die wil ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo' schattige cupcake's xxxxx
    je hebt een leuk blogje xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen