donderdag 25 april 2013

Yves Rocher oogschaduw mono's

Gister heb ik  geen artikel geplaatst, omdat ik alweer ziek was. Gelukkig deze keer geen geen migraine. (:
Deze oogschaduw mono's heb ik al een tijdje, maar nog niet gereviewd. Dus hier komt het review!


We beginnen met de highlighter, ik vind deze heel erg mooi! Het is kleur 04 en hij heet Beige Doré. Hij heeft een hele mooie shimmer. Er zit ook een kleine sponsapplicator bij. Die heb ik aan het begin wel is gebruikt maar later niet meer.


De verpakking van de oogschaduw is normaal, niet heel mooi, maar ook niet lelijk. Het heeft niet bijzonder veel pigment, maar ik vind dat juist erg mooi!




Als ik een hightlighter gebruik, gebruik ik ook altijd deze! Deze heeft namelijk niet zo'n grijze glans erdoorheen maar meer een beetje vanille. De oogschaduw kost 6,90 euro en er zit nu 48 % korting op.

De andere oogschaduw vind ik persoonlijk wat minder mooi. Ik zou dit zelf nooit dragen. Het is wel een mooie kleur voor misschien iemand anders, maar bij mij staat hij niet zo mooi.


Deze kleur, is kleur nummer 63 en heet Bleu Volubilis. Hij is net zo duur als Beige Doré en hier zit ook korting op. In allebei de oogschaduw mono's zit 3 gram.



Voor mijn gevoel is deze kleur heel anders als je hem swatch. Dan is hij meer wat grijzer. Voor de rest ben ik erg tevreden over deze oogschaduw, omdat ze geen fall out of iets hebben.

Dit zijn trouwens de swatches.


Wat vinden jullie van de oogschaduw mono's?

xxxxxx


3 comments:

  1. Die highlighter is mooi! Prachtige warme kleur heeft die. Fijn dat ze geen fall out hebben, dat vind ik altijd zo irritant!

    BeantwoordenVerwijderen