maandag 29 april 2013

What's on my iPod?

Hooi! Vandaag doe ik de what's on my iPod tag! Eigelijk is het 'iPhone', maar ik doe het met iPod!



Mijn iPod is niet heel erg bijzonder. Het is een iPod touch 4g en hij heeft 32 gb. Daardoor kan ik denk ik ook 4000 foto's er op hebben staan en 110 app's. Haha. Ik heb mijn iPod nu al 1,5 jaar en ik ben er best wel trots op dat er nog geen kras in zit. (:

Mijn unlock scherm vind ik zelf best leuk. Julie wisten het volgens mij nog niet, maar ik ben heel erg fan van finn harries, de tweeling broer van jacksgap.


Hier doet hij Macklemore na. Hahah.


Mijn eerste paina is nog bijna hetzelfde als ik in het begin had. Niet echt veel bijzonders.


De dingen die ik het meest gebruik, zijn; twitter, berichten, instagram en bloglovin'. Berichten is helaas alleen laatst vastgelopen, omdat een vriendin me een heel lang berichtje stuurde. Sinds toen kan ik niet meer op berichten, maar ik denk dat het nog wel goed komt, hihi.


Op mijn tweede pagina staan echt allemaal dingen, waar ik geen eens meer van weet waarom ik die heb. Maar ik kan ze gewoon niet weggooien. 


Mijn derde pagina is heel erg leuk! Hier staan allemaal koppilingen naar safari voor mijn favoriete blogs. En snapchat, muziek, polyvore en youtube natuurlijk!


 Op mijn laatste pagina staan nog wat app's die ik wat leuker heb gemaat met CocoPPa. Dat is een app, waarbij je bijvoorbeeld een hele schattige instagram kan uitkiezen, en dan kan je die gebruiken als instagram. Je moet alleen we je echte instagram niet verwijderen, anders doet hij het niet!






Mijn hoesje heb ik al heel lang! Hij is al een beetje kapot, dat komt omdat ik mijn iPod heel vaak laat vallen. Maar ik vind het nog steeds wel leuk. Ik heb dit hoesje ook in het wit en zwart. Volgens mij heeft mijn vader deze op Ebay gekocht.


xxxxxxx

9 comments:

  1. Oeh cheecky finn ook op je achtergrond leuk hoorr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke apps, de meeste ken ik wel.
    Liefs Suzanne www.s-diary.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk artikeltje! :)

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops op mijn website www.jenniefromtheblog.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke apps!

    Voor muziek kun je mix 107.9 ook heel goed gebruiken! En 3FM.

    Doe je al mee aan mijn giveaway? Je kan een infinity armbandje winnen! fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ga ook even kijken voor die cocoPPA app!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha leuke achtergrondjes, ik kijk stiekem ook hun filmpjes op Youtube :)

    BeantwoordenVerwijderen