donderdag 18 april 2013

The Body Shop: body butter & bodyscrub

Deze body butter heb ik van mijn moeder gekregen, omdat ze er zelf niet tegen kon en deze bodyscrub heb ik al heel lang in de kast liggen. Ik was hem helemaal vergeten! Nu moest ik hem toch maar is uit testen. (niet dat dat zo erg is) :)


Als eerste de body scrub in de geur kokosnoot. Die ruikt gewoon heerlijk! De textuur is wit met zwartje dingetjes erin (de scrub). Daardoor lijkt het ook wel op kokosnoot. er zit 194 gram in, dat is best wel veel! Ik wist zelf niet meer hoe duur die was, dus ik heb het opgezocht. Ik kon alleen maar de nieuwe versie vinden. Die is 15 euro.




Ik vind de verpakking erg mooi. Ook weer niet zo bijzonder, eigelijk hoe alle body shop verpakkingen er wel uit zien. Omdat de pot heel lang omgedraaid had gelegen zat er wat bodyscrub op de dop. Niet dat dat erg is, ik heb het gewoon van de dop afgehaald.  


 Hier nog even een mooie detailfoto van de scrub zelf. Gemaakt door mijn zus. (:




Ik heb de scrub uitgeprobeerd op mijn hand. De scrub was erg fijn en rook heel lekker! Mijn hand was daarna duidelijk zachter geworden. Toen heb ik de body butter op mijn hand gedaan.

Body butter is een dikkere vloeistof dan body lotion. Het is gemaakt van voedselrijke ingedienten. Het is veel minder vloeibaarder, omdat er minder water in zit. Daarom zit een body butter bijna altijd in een pot.



Ik kende de geur Moringa nog niet. Hij is heel lekker! Even tussendoor, alle maringa producten van de body shop zijn nu tweede halve prijs! Deze body butter kost 16 euro.





Deze body butter voelt heerlijk aan. Ik heb nog nooit eerder een butter gehad, ik heb namelijk altijd gewoon lotions. Maar dit is echt heel erg fijn! Vooral als je huid heel droog is. Helaas reageert mijn huid hier niet helemaal goed op. Ik krijg namelijk rode vlekken als ik het heb opgedaan. Hetzelfde als wat mijn moeder had. Ik vind dit echt heel erg jammer, want ik vind hem echt fijn!



Zo zag mijn hand eruit toen ik het er net op had gesmeerd. Toen zag je dus nog niks. Dit is ook na de scrub. Mijn hand voelde wel heel lekker zacht aan. En hij rook ook heerlijk! Ik ben wel heel erg tevreden met de bodyscrub en ik denk dat ik de body butter maar aan mijn zus ga geven.


xxxxxxx

5 comments:

  1. Ik ben echt gek op bodybutters van TBS. Mijn favoriet is zeker en vast Sweet Lemon, maar Moringa is ook lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kokos ziet er echt heel erg fijn uit! Kan ook komen omdat ik gewoon heel erg van die geur hou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De body scrub lijkt me heel erg fijn!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik hou ook van kokos! Die lijkt me erg fijn. Zowieso vind ik scrubs heerlijk onder de douche!

    BeantwoordenVerwijderen