donderdag 4 april 2013

Tag: Welke producten heb ik gebruikt in deze winter?

Ik weet niet of deze tag al bestaat, of dat ik hem heb bedacht, maar ik doe hem gewoon. In deze verschrikkelijke winter was mijn huid zó droog. Er was bijna niks meer aan te doen, totdat ik iets had bedacht. Elke dag (echt elke dag!) al deze dingen op mijn huid smeren. En dat werkte verassend goed! (:



Ik gebruikte elke dag een hand lotion, een body lotion, een gezichts créme en vaseline voor op m'n lippen.




De hand lotion is van het merk Royale Bouquet. Voor mij een onbekend merk, maar ik heb hem gekocht, omdat hij er zo leuk uit ziet! Trouwens, foto 1 en foto 1 passen bijna precies boven elkaar. Haha! Ik vind de hand lotion erg fijn, omdat hij heel lekker ruikt en hij niet zo vet is. Ik weet trouwens dat het niet goed is om heel veel spullen voor je huid te gebruiken, omdat je huid dan daar aan went, alleen mijn huid was zo droog dat ik niet anders kon. (:



Vaseline body lotion. Ik gebruik deze elke dag na het douchen. Gewoon voor m'n hele huid behalve gezicht en handen. Ik vind hem heel fijn! Meestal krijg ik uitslag op mijn huid van body lotion's, maar van deze niet! Ik vind vaseline zoizo een heel fijn merk.




Deze vaseline komt gewoon van Etos huismerk. Het is een gewone vaseline, niks bijznoders. Altijd als ik labello op mijn lippen smeer, wil ik steeds meer erop doen. Ik vind altijd dat het lijkt alsof mijn lippen juist meer pijn gaan doen?! Maar als ik voordat ik ga slapen wat vaseline op mijn lippen (best veel), dan zijn mijn lippen de dag erna supermooi! (:




Als laatste mijn gezichtcréme van Diadermine. Dit merk kende ik ook nog niet. Mijn moeder heeft deze créme voor mij gekocht bij een drogist. Ik heb hem heel veel gebruikt, en is ook al bijna op! Het is een fijne créme, omdat hij niet te vet is, daardoor zou je juist meer puistjes kunnen krijgen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

xxxxxxx

1 comments: