dinsdag 9 april 2013

Review: Scottish fine soaps

Dit schattige blikje met een handzeepje erin heb ik nog voor mijn verjaardag gekregen. (een half jaar geleden) Hij lag in m'n kast en ik had hem nog nooit gebruikt en ik was hem al bijna vergeten. Sorry Emma! Ik ging hem gister testen en er gelijk foto's bij maken; een review! Kijk snel verder als je benieuwd bent!




Het blikje is erg schattig. Ik heb 'Love you' een handzeepje. Het zeepje heeft een lekkere geur, ik weet niet precies wat het is, maar het is erg lekker! In het blikje zit het zeepje nog in een papiertje om het te beschermen.





'The scottisch tine soaps company' is een schattig merk, die heel veel verschillende soorten zeepjes heeft. (http://www.scottishfinesoaps.com/) Ze testen ook niet op dieren. Dat zie je achterop in kleine lettertjes staan. Ik vind het erg leuk bedacht om het in een blikje te doen, want die ga ik zeker bewaren!






Het is ook een erg groot zeepje. Kortom, ik ben er erg blij mee. En ik krijg er ook geen uitslag van. Door heel veel zeepjes en créme's krijg ik rode bultjes, en door deze niet!
Het zeepje kost 5 euro, en is te koop in verschillende drogisterijen in Nederland.

Kenden jullie dit merk al?
xxxxxxxx

10 comments:

  1. Ik ken het merk nog niet, maar klinkt erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig blikje! Ik kende dit merk nog niet maar ieder geval wel fijn dat het niet op dieren is getest!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze al eens eerder gezien. De blikjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ze wel eens in de winkel gezien, had niet verwacht dat het zo mooi ingepakt zou zijn, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lottie! Fijn dat je 'm fijn vind ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja (: waarom had je de vorige reactie verwijderd? xxxxx

      Verwijderen
  7. Awh super cute blikje! :) leuk artikel

    Liefst, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuk en echt heele mooie foto's! ik ben ook jouw grootste fan <3

    BeantwoordenVerwijderen