zaterdag 6 april 2013

Review: Jelly Belly Lip balm

Ik was met mijn vriendinnen shoppen in de stad en toen kwamen we bij de River Island. Ik vond het allemaal een beetje duur, want ik had haast geen geld meer om uit te geven. Toen viel mijn oog op dit blikje met 4 lipbalsems erin. Van 13,00 euro naar 4,00 euro! Die moest ik wel kopen. Toen heb ik er drie aan mijn vriendinnen gegeven en één voor mezelf gehouden: very cherry.



Het zijn dus de lipbalsemsn versie's van de snoepjes. Voor de mensen die Jelly Belly niet kennen; het is een  jelly beans winkel (http://www.jellybelly.com/). Dit zijn wat soorten jelly beans, en ik heb de omcirkelde. De geel omcirelde heb ik aan mijn vriendinnen gegeven.

Very Cherry is rood gelkleurd, dat zie je heel licht op je lippen. De substantie is erg jellerig. Dat voelt heel grappig! Hij is twaalf maanden houdbaar. De verpakking is niet heel bijzonder, gewoon een plastic doosje. Wel vind ik de voorkant erg leuk!




Je kreeg er ook een blikje bij. Een best groot blikje voor vier kleine lipbalsems! Het blikje is leuk om dingen in te bewaren. Bijvoorbeeld jelly beans. (:



Ik vind dit niet een bijzondere fijne lipbalsem, maar vooral erg leuk! En hij ruikt heerlijk! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.

xxxxxxxx

2 comments:

  1. Wat grappig dat hiervan een balsem bestaat. De snoepjes zijn in ieder geval erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen