zondag 7 april 2013

Review: Essence Stay with me longlasting lipgloss

Ik zag al op meer bloggen de matte versie van deze lipgloss voorbij komen. Ik was wel benieuwd naar de 'gewone'. Ik heb voor de rode kleur gekozen. Ik hou van rood! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Ik vind de kleur erg mooi! Hij is niet té knal, maar wel gewoon rood. Hij is 'longlasting'. Ik heb hem uitgeprobeerd, maar toen ik na een uur koffie ging drinken, zat het al op de rand van mijn beker. En na 2,5 uur zat het naast m'n lippen. Misschien doe ik iets vreemds met mijn lippen, maar volgensmij is het niet zo 'longlasting'. Bij deze lipgloss moet je dus wel veel bijwerken. Het heeft ook een lekkere geur. Niet zoals lipglossen altijd ruiken.


Rood is trouwens nummer 07 en heet: kiss kiss kiss. De verpakking vind ik erg mooi. Het is simpel maar wel mooi. De dop is mat en het flesje is doorzichtig zodat je de lipgloss al kunt zien. (wat eigenlijk altijd zo is) haha.





Hier boven zie je mijn swatch. Daar is niks mis mee! (: Alleen ziet het er niet zo glanzig uit op de foto, maar dat is in het echt wel zo! Het borstelje om de lipgloss aan te brengen is erg grappig. Niet zo'n standaard borsteltje, dat vind ik wel leuk!


Dit zijn de swatches op mijn lippen. Hier zie je de glans beter.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

xxxxxxx

9 comments:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik wilde je reactie beantwoorden en toen heb ik hem perongeluk verwijderd! :$ xxxx

      Verwijderen
  2. Hi! Leuke blog heb je, Ik ga je volgen op Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw je maakt zulke mooie foto's! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie gloss! Vooral de glans vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow jij bent super lekker !
    xoxo anomeike

    BeantwoordenVerwijderen