zondag 14 april 2013

Recept: Croûtes

Jullie weten dat ik erg van beauty hou. Maar ik heb ook nog een andere grote liefde: ETEN. Ik en eten, tja. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik vind alles gewoon lekker. Ik hou van chips en snoep, maar ook om zelf te koken en 'moeilijke' dingen te maken. Enjoy!




Ik heb coûtes gemaakt, samen met mijn moeder. Het zijn broodjes die eigenlijk bij een soep horen, maar wij hadden ze gewoon zo gemaakt! Helaas heb ik geen foto's van het maken, maar wel van het eindresultaat. Het recept komt uit het 15 minuten kookboek van Jamie Oliver. In dat boek staan allemaal recepten die je in 15 minuten kan maken. Ik doe daar alleen altijd veeel langer over, haha.






Het leuke aan dit kookboek vind ik, dat de foto's zó mooi zijn. En op twee bladzijdes aan het begin heeft hij allemaal hele leuke instagram foto's staan. (foto 3) Naja, ik vind dat gewoon erg leuk. (:


Zo zag het er bij hem uit. Ik geef toe, dat van mij is iets minder mooi, maar het komt er toch aardig in de buurt van. :)



Hier boven zie je het recept, en de soep die erbij hoorden.\






En dit was het dan! Het is zo leuk om foto's te maken van 'mooi' eten. Die laatste foto, dat is gewoon nog van vulling wat over was. (dat moest natuurlijk nog even op de foto) (:

Tot morgen! En veel plezier vandaag op deze zonnige dag (:
xxxxxxxx

4 comments: