donderdag 11 april 2013

Polyvore #1

Ik moet gewoon even een artikel besteden aan deze geweldige site: http://www.polyvore.com/.
Voor de mensen die het niet kennen. Het is een site waar je allemaal collages kan maken. Je kan bijvoorbeeld intikken: jeans black. En dan krijg je zwarte broeken, en zo kan je je outfit compleet maken. Ik heb wat polyvore outfits gemaakt. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden! Misschien ga ik dit vaker doen, vandaar die #1.


Mijn eerste outfit. Deze is gewoon té cute. Van dit soort dingen hou ik nou gewoon. Het moet lekker zitten en er leuk uitzien. Helaas heb ik niet zelf deze kleren van deze outfit.



Het mutsje is uitverkocht! Niet dat ik hem wilde kopen. Hij was namelijk erg duur, maar alsnog erg jammer. (:

Outfit 2 is weer heel anders dan 1. Ik heb deze ketting en een broek en een trui die erg op deze lijken. Ik vind dit ook een erg leuke outfit, omdat het niet saai is, maar ook niet niet bijzonder. Snap je? Dit zijn trouwens niet echt lente of zomer outfits. Het zijn meer outfit's voor een lente waar het nog koud in is. Haha.


Mijn laatste en derde outfit. Hier ben ik ook echt verliefd op. Ik weet niet goed hoe ik hoe ik het moet uitleggen, maar dit zit ook gewoon lekker. Zelf heb ik oog lichtbruine allstars, maar dan met studs! (die heb ik er zelf op gemaakt, er komt nog een keer een review over!)

Zo, dit was het dan weer. Wat vinden jullie, moet ik dit vaker doen?  (:
xxxxxxx

4 comments: