dinsdag 23 april 2013

Pictures #1

Om de zoveel tijd (ik weet nog niet om de hoeveel tijd) zal ik zo'n artikel posten. Gewoon mijn mooiste gemaakte foto's van de laatste tijd, of gewoon foto's waar een leuk verhaal bij zit. Ik maak niet altijd even veel foto's, daarom kan ik dit soms elke week doen en soms weer om de maand.


Hier boven, zie je mezelf met mijn camera in een spiegeltje van een super mooi palletje. Helaas kan ik hier echt geen review meer over schrijven, want het is volgens mij van de Etos kerscollectie van twee jaar geleden. Haha!


Deze foto stond ook bij mijn eerste artikel. Ik vind hem best wel mooi! Altijd als er een vaas staat met bloemen, vind ik het zo leuk om daar gewoon foto's van te gaan maken.


Deze foto is best wel apart. Mijn vader snapte in ieder geval niet echt wat het was. Het is water wat uit een kraan stroomt naar benden, als je je hoofd draait. Snap je?! Ik vond het er wel cool uit zien!


Billy in actie!




Twee lekkere cakes die ik laatst had gemaakt! Jammer genoeg gaan die wel altijd weer snel op. Vinden jullie dat hartjes cakje niet ook ontzettend schattig? (:


Dit is volgens mij ook een bloem.. Die heb ik ook gemaakt zodat je je hoofd nu moet draaien.

Dit was het dan. Ik vond het erg leuk om de foto's bij elkaar te zetten! Ik denk dat ik nu ook wel vaker foto's ga maken van dingen, omdat ik dan denk; oja dat is leuk voor dat artikel.

xxxxxxx

9 comments:

  1. Erg mooi. Vooral die van de roos. Én de cake; hmmm. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf joh! Bij die foto met die kraan moest ik ook eventjes nadenken haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hartjes tulbandcake ziet er inderdaad goed en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, waauw!

    PS: ik heb een nieuwe blog! skirtsandperfection.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die hartjes taart ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! De cake ziet er heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen