zaterdag 20 april 2013

OPI RapiDry TopCoat

Wauw, deze topcoat. Zo mooi! Ik heb deze topcoat van mijn neef en nicht gekregen. Ik was zo verbaasd! OPI is zo'n duur merk, ik had echt niet verwacht dat ik daar iets van zou krijgen. Benieuwd naar het review? Lees dan snel verder!





De topcoat zat in een blauw doosje. De topcoat was 25 euro! Dat zou ik zelf nooit uitgeven voor een topcoat. Omdat hij 25 euro was, verwacht je natuurlijk wel heel veel.


Dit is niet een normale topcoat, maar een sneldroogende. De normale topcoat is volgens mij ook goedkoper. Ik vind OPI potjes er altijd erg mooi uitzien. Ze zijn lekker groot, en ik vind de dop altijd erg mooi. Bij een lakje van OPI heb je altijd het gevoel (vind ik) dat het potje erg stevig is! Het potje van dit lakje is mat, wat ik ook erg mooi vond. Zo als je ziet, vond ik hem al super leuk voordat ik hem had gebruikt. (:


Het kwasje vind ik erg fijn, hij is lekker groot en brengt fijn aan. Ik bracht de topcoat gewoon aan, niet over een ander lakje. En het glansde gelijk! Ik heb hem ook al vaker over nail art's gebruikt en dat was ook super mooi. En het droogt super snel. Mijn zus heeft de niet snel drogende versie, en die van mij is echt veel beter, haha.

Dit was voor

Dit was na

Ik kan jullie verzekere dat ik dit lakje heel goed vind! Ik kan het alleen niet vergelijken met andere OPI lakjes, want ik heb nog nooit een andere gehad. 



xxxxxxx

2 comments:

  1. 25 euro is inderdaad mooi, maar als het 't waard is.. Zelf zou ik hem niet snel kopen vanwege de prijs denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat deze topcoat zo duur is, ik heb de basic en die is volgens mij 14 en dat vond ik al duur! Leuk dat je hem hebt gekregen, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen