dinsdag 16 april 2013

Mijn lievelings oorbellen

Ik heb super veel oorbellen, maar ik vind ze allemaal eigenlijk niet meer zo mooi. De meeste zijn van vroeger.. Mijn 5 favorieten oorbellen laat ik vandaag aan jullie zien!




Meestal koop ik niet al te duren oorbellen, rond de 5, 7 euro. Mijn oorbellen zitten in een oorbellen rekje, die heb ik in een klein vintage winkeltje in Utrecht gekocht.



Als eerst deze veer oorbellen, hier ben ik echt verliefd op. Ik heb ze nog niet zo lang. Deze oorbellen komen van de River Island en waren maar 4 euro! Ik zag ze bij een mandje bij de kassa liggen en ik heb ze gewoon gepakt. (:


 Deze studs knopjes vind ik ook super leuk! Ik heb ze bij H&M divided gekocht in een pakketje van volgens mij 5. Maar deze vind ik toch echt het leukst! Het pakketje was 2,95. Ik kan ze alleen nergens meer vinden op hm.nl.


 Deze schattige uiltjes heb ik voor Sinterklaas gekregen! Volgens mij heeft Sinterklaas ze bij de six gekocht, maar dat weet ik niet zeker. Ik vind ze echt heel schattig en de veertjes zijn super zacht!


Deze oorbellen. (de middelste) vind ik ook super leuk! Ik weet alleen niet waar ze vandaan komen en hoe duur ze zijn, want ik heb ze een keer bij een goodiebag gekregen. Mijn zus had ze ook bij die goodiebag gekregen, alleen waren die van haar al na een week stuk. Maar ik vind ze wel super leuk! (:


Dan deze parel knopjes. Ze zijn erg simpel, maar toch super leuk. Je kan ze bij alles dragen. Ik heb ze al heel lang geleden in Engeland gekocht bij de claire's. Ze waren 2 euro.




Deze oorbellen vind ik ook heel leuk! (verassend) Ik heb ze gekocht bij de Etos. Ze waren 5 euro en ze staan gewoon overal erg leuk bij!


Dit waren mijn favorieten oorbellen! Hier boven zie je nog wat oorbellen, waar ik er of nog maar 1 van heb, of die ik gewoon heel lelijk vind. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxxxxxx

12 comments:

  1. Leuke oorbellen, de veren zijn mijn favoriet!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die veren en studs vind ik echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke oorbellen! Die veren en middelste zijn echt leuk! Zelf heb ik ook veer oorbellen maar dan een stuk kleiner.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is verrassend, niet verassend. Anders zeg je dat je iemand verast. Dus verbrandt. Redelijk dramatisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke oorbellen!
    Wauw wat zijn je foto's mooi gelukt! Mag ik vragen welke camera je hebt?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, natuurlijk! (: Ik heb de Nikon D5100 en ik gebruik de lens 18-55 VR. Dankje trouwens! xx

      Verwijderen
  6. Wauw die eerste vind ik heel mooi! en dat vierde paar heb ik ook, van ebay, die kwam ook stuk binnen maar heb hem zelf gemaakt. Leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen