vrijdag 19 april 2013

Mijn favoriete blousjes

Hooi! Laatst bedacht ik me dat ik graag mijn lievelings kledingstukken wilde laten zien. Het waren bijna allemaal blousjes, dus ga ik nu maar mijn favoriete blousjes laten zien. Het zijn er 4 en er is 1 van mijn zus. (:




Als eerste dit leuke legerkleurige blousje van de Zara. Volgens mij was deze 25 euro. Ik weet niet meer welke maat ik had, maar waarschijnlijk M. Echt typisch iets voor mij om het kaartje eruit te knippen omdat dat kriebelt. (:





Dit blousje is van de H&M. Hij was 15 euro en ik vind hem nog steeds super leuk! De stof is erg dun, zodat je het blousje ook nog kan dragen in de zomer. De achterkant is langer dan de voorkant. Ik wilde al een tijdje iets met kruisjes, alleen dacht ik dat het misschien een beetje gek was, omdat ik niet geloof. Toen zag ik dit met plusjes!




Oja, ik hem hem gekocht in  maat 38! Dat is best dom, want normaal heb ik maat 34/36. Ik kwam na dit artikel er zoizo achter dat ik wel meer keer maat 38 heb gekocht.



Dit spijkerblousje van de H&M is gewoon zo leuk! Ik heb hem in de zomervakantie gekocht in Généve. Als ik dit blousje nu aan heb denk ik aan de zomervakantie, haha! Hij was daar volgens mij afgeprijst naar 15 euro. Dit spijker blousje heeft kleine hartjes erop. Ik vind dat dat echt iets bijzonders geeft, want best veel mensen hebben spijker blousjes de laatste tijd.




 Dit blousje is eigenlijk van mijn zus. Dit is zo'n oversized blousje die super leuk staat op een skinny jeans. De stof is heel lekker zacht en ook best warm. Ik denk dat dit blousje niet goed is voor de zomer. Dit blousje komt van de Zara en mijn zus had hem gekocht in maat M.






Dit waren mijn vier favoriete blousjes, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxxxxxxxx


9 comments:

  1. Wat leuk, ik ben dol op blouses! Vooral die spijkerblouse is echt gaaf!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey, gefeliciteerd, je was de 100e persoon die heeft gereageerd op mijn blog! haha (: xxx

      Verwijderen
  2. Wat een leuke blousjes!! Vooral die eerste en die met die kruisjes vind ik geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om te zien, ik vind blousejes zooo leuk :)

    Liefs!

    PS: Kijk je op onze site voor een geweldige Zalando winactie? http://glossiequeen.blogspot.nl/2013/04/give-away-3x-25-euro-bij-zalandonl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blousejes! Vooral die met die kruisjes; super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeuk! die blauw met witte van de h&m heeft mijn zus ook =D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke blousejes! Vooral die van je zus vind ik gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen