dinsdag 2 april 2013

Lush Dragon Egg

Toen ik in Amsterdam was, wilde ik graag een cadeautje kopen voor een vriendin. Alleen die vriendin was ook mee naar Amsterdam! Toen heeft een andere vriendin haar afgeleid en ik heb ik snel een bruisbal bij de Lush gekocht. (Snap je het nog?) De mevrouw bij de Lush vertelde dat deze bruisbal een feestje gaf in bad. Haha. De hele dag rook ik door het tasje en door het papiertje die om de bruisbal heen zat zo sterk de geur! Zó lekker!

                                    De linker foto komt van de website van Lush

Er komt confetti en glitters uit de bruisbal als hij in het water komt. Hoe leuk?! De bruisbal ruikt naar grapefruit, jasmijn en citroen. En op het papiertje staat: 'Hoor hem kentteren terwijl hij je vermoeide huid weer zacht en stralend tovert.'


Wel jammer dat je niet door de computer kan ruiken. Ik was zelf erg blij met de verkoopster, die me erg goed hielp! Ik kon achterin de winkel blijven staan terwijl zij afrekende en daarna stiekem het pakketje aan mij gaf. (:


Ik vind de 'Dragon Egg' wel erg duur. Je betaalt voor deze badbruisbal al 6,05 euro. Het is wel handgemaakt, dus daar zal het wel aan liggen.
Ik raad deze badbruisbal heel erg aan! (Ook al heb ik hem geneens gebruikt) (:

xxxxxxxx

0 comments:

Een reactie plaatsen