vrijdag 12 april 2013

Kruidvat Douche Foam

Deze douche schuim wilde ik al een tijdje! Hij lijkt erg op die van Rituals. Hij is van de Kruidvat en ik hem hem gister gekocht en hij ruikt zooo lekker! Benieuwd? Kijk dan snel verder!


Toen ik op een andere blog iets las over deze douche schuim wilde ik hem meteen. Ik hem 1 keer die van Rituals gehad en hij was zo fijn! Alleen veel te duur voor mij.. Gister was ik in de stad met een vriendin en ik kocht hem gelijk. Voor maar 2,50 euro!


 
 


De verpakking vond ik eerst niet heel bijzonder. Maar als je wat beter kijkt vind ik hem best leuk! De verpakking is licht roze en mat, met een knalroze dop. Als je hem open doet ruik je gelijk al de heerlijke geur! De substantie is wel erg anders dan die van Rituals, voor mijn gevoel is deze wat minder luchtig. Toen ik mijn handen had gewassen met deze douche schuim, roken mijn handen daarna zó lekker!





Deze douche schuim is zeker de moeite waard om te kopen, al helemaal voor de prijs!

xxxxxxx

4 comments:

  1. Leuk! Een low budget versie! Binnenkort maar eens testen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind schuimproducten altijd zo leuk haha! deze lijkt me erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was al zo benieuwd naar dit product! Ik denk dat ik hem ook ophaal. Ik volg je nu! :)

    BeantwoordenVerwijderen