woensdag 17 april 2013

Inspiratie

Hooi! Hebben jullie dat soms ook is? Dat je gewoon geen inspiratie meer hebt. Meestal ga ik dan even naar weheartit en kijk ik gewoon een beetje rond. Daar kan ik zo vrolijk van worden! Dit is dus gewoon een leuk/vrolijk artikeltje voor inspiratie. Enjoy!


Dit vond ik zo leuk! Mijn zus vertelde laatst dat ze hier aan mee ging doen. Het heet de colour run en het is ook in Nederland! Misschien kende jullie het al, maar ik nog niet. Het is een marathon en om de zoveel meter/kilometer wordt er gekleurd poeder op je gegooid! Leuk he?




Coffee art. Ook al zoiets leuks! Dit is wel wat bekender. Ik vind het zo knap, hoe mensen dat doen! Ik heb het wel is zelf geprobeerd, maar dat werd zo lelijk. Volgens mij heb je dit ook veel meer in Amerika. Dat je dat dan gewoon in een café ofzo kan bestellen!





Wauw. Dit vind ik zo mooi he! Ik zou dit zelf nooit doen, maar alsong, als je dit hebt vind ik dat echt cool. Ik heb zelf een tijdje geleden mijn hair ge- dip dyed (oké hoe schrijf je dat?) , maar het was niet zo goed gelukt. Het was een beetje te licht geworden. Ik heb rood haar, en tja, het was wel mooi, maar bijvoorbeeld op google kon ik echt niemand vinden die rood haar had en een dip dye had gedaan. Ik had het trouwens naar blond gedaan. Oja, en slordige knotjes (messy bun) dat is ook iets waar ik echt verliefd op ben. Altijd als ik thuis kom doe ik mijn haar in een knotje op mijn hoofd. Het zit ook gewoon zo lekker!









Oke, misschien zijn dit een beetje veel schattige dieren. Maar kom op, hoe lief? Die eerste poes, zo schattig! In het echt hou ik helemaal niet zo heel veel van dieren. Ik vind de meeste al best eng, maar dit is gewoon zo schattig! Oja, baby's in dierenpakken. Daar heb ik ook een zwak voor! (:





Dit was het dan! Vonden jullie zo'n artikel leuk? Ik in ieder geval wel om te maken. (:

xxxxxxx

6 comments:

  1. Hahaha, dit ken ik zo goed, ook een reden waarom ik vaak vooruit schrijf als ik inspiratie heb! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meisje. Ik zie dat je in de derde regel onder het stukje over de haar dingen je 'alsong' hebt geschreven. ik raakte hier nogal van in de war. het zou kunnen dat je 'alsnog' bedoelt maar dat weet ik niet. ik vind het niet fijn als je spellingfouten maakt. nou goed, ik hoop dat je er wat aan doet. Fijn en alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen