vrijdag 5 april 2013

H&M: Design by CRO

Sinds gister is 'Design by CRO' van H&M in de meeste winkels en op de website te koop. De CRO-collectie kan je duidelijk herkennen dat de designer heel creatief is en vroeger striptekenaar was. Het is een Divided collectie. De collectie is ook gemaakt in samenwerking met een Duitse rap scene. Oja, en het is een limited edition!



De collectie heeft 10 items voor meisjes en 10 voor jonges. Dit is de meisjes collectie:


Ik vind de meisjes collectie erg leuk! Vooral dat schattige poezen t-shirt links onderin. (:

Dit is de jongenscollectie:


Ik denk niet dat er jongens op mijn blog kijken maar die tas midden boven vind ik gewoon zo leuk! 
Ik vind het een erg leuke collectie, maar voor mij een beetje de veel rapper-swag achtig. :p Dit is de link. 


xxxxxxxxxxx

1 comments:

  1. Aah, wat leuk! Die poezendingen zijn inderdaad erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen