zondag 28 april 2013

Essence kwasten

Essence kwasten vind ik erg fijn. Ze zijn niet duur, en je kan je gewoon bij de Kruidvat kopen. Vandaag laat ik ze jullie zien!


Essence heeft 5 kwasten in het assortiment en een pakketje met kleine spons applicators en make up sponsjes. Ik heb 4 kwasten. Vandaag laat ik ze zien!

Als eerste de blush brush. Deze kwast is speciaal voor blush, omdat hij schuinafgescheden is. Hij is ook als enige roze. Je kan deze kwast gebruiken voor blush, maar je kan hem ook gebruiken voor bronzer. Je moet hem niet voor allebei tegelijk gebruiken, want dan kan je opeens bruine blush aanbrengen. Dat is misschien niet zo fijn.


Ik vind het ombre effect heel erg mooi in deze kwast. Hij is wel aan de kleine kant, makkelijk voor op reis, maar wat minder mooi in mijn kwasten bakje. (:
Hij brengte fijn aan en is heel erg zacht, ik vind deze kwast erg fijn! Deze kost 2,97 euro.

De powder brush is een kwast voor om je foundation af te poederen (of BB cream). Ik vind deze ook fijn, zacht, iets aan de kleine kant. Maar deze is zo dun. Meestal zijn poeder kwasten groot. Maar deze is gewoon een beetje klein.



Op de tweede foto zie je hoe dun hij is. Ik vind het niet heel fijn, en ik zou deze kwast eerder gebruiken voor bronzer of blush ook al is hij niet schuin afgesneden. Deze kost 2,99 euro.

Nu de oogschaduw kwasten. Trouwens, de kwast die ik niet heb is een gel liner kwast.


De linker is een smokey eyes brush. Ik vind het fijner, om hem gewoon te gebruiken voor in de arcadeboog. Hij is minder zacht, maar erg fijn. Ik gebruik deze kwast altijd!


Deze kwast is mat, en dat vind ik erg mooi. Hij kost 1,29 euro.

De laatste kwast is de eyeshadow brush.


Deze lijkt erg op de eyeshadow brush, alleen is hij breder. Ik gebruik hem meestal om oogschaduw op het bewgend ooglid aan te brengen. Ik vind deze kwast erg fijn! En hij kost ook 1,29 euro.

Ik ben erg tevreden over deze kwasten. Ze zijn helemaal niet duur! Ik gebruik ze wel voor andere dingen dan waavoor ze bedoeld zijn, haha.


xxxxxxxx

7 comments:

  1. Ze zien er sowieso helemaal leuk uit deze kwasten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi :-) De smokey eye brush heb ik ook en net zoals jij gebruik ik 'm ook in de arcadeboog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb over deze kwasten veel positieve dingen gehoord. Ik ben nu ook erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn echt toffe kwasten! klinkt goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kwaste van essence echt heel erg fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de smokey kwast van Essence heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag de poederkwasten laatst liggen in de winkel maar ik vond de steel best klein.. De smokey eye kwast klinkt best goed :D
    Ze zien er echt super vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen