vrijdag 26 april 2013

Ebay wishlist

Laatst bedacht ik me dat ik al heel lang niks meer had gekocht op ebay. Ik ben altijd erg tevreden met mijn aankopen, dus ik heb een wishlist samengestelt. Enjoy!




Als eerste wil ik wat kwasten kopen op Ebay. Natuurlijk geen echte, want dat zou super duur worden. De kwasten van Real Techniques zien er altijd zo mooi uit! Ik had op een andere blog gelezen dat deze (neppe) ook heel goed waren. Hier betaal je voor 5 gezichtkwasten 4,97 doller, dat is dus 3,82 euro! Normaal betaal je per kwast ongeveer negen euro. Ik ben hier erg benieuwd naar! Wel met 2 euro verzendkosten. Dit is de verkoper.


Dan namaak kwasten van Bobbi Brown. Ik vind zelf dat ze dat best leuk hebben gedaan, want inplaats van Bobbi Brown staat er in hetzelfde lettertype steeds wat voor kwast het is. Bijvoorbeeld eye concealer. Deze kwasten (het zijn er 9) zijn 5 euro! Hier hoef je geen verzendkosten te betalen.


Je krijgt hier ook een heel fijn tasje bij waar je ze in kan bewaren. Dit is de verkoper.


Dan de ketting van de honger spelen. Die vind ik echt heel erg leuk! Ik heb de boeken niet gelezen (erg hé) maar de film wel gezien. Deze ketting is heel goedkoop, ongeveer 3,25 euro zonder verzendkosten. Dit is de verkoper.


Dan als laatste het iPod hoesje. Zoals jullie weten heb ik geen mobiel, maar een iPod waar ik alles mee doe. Dit hoesje vind ik super schattig! Hij is denk ik niet heel handig, voor als ik ergens naar toe ga, maar dan doe ik gewoon mijn kleinere hoesje er omheen. (:


Dit hoesje is voor de iPod 4g. Hij kost maar 1 dollar en dat is denk ik 60 cent! Alleen heb je hierbij wel verzendkosten. 3 dollar.. Dat is ongeveer 2,50 euro. Dit is de verkoper.

Ik hoop dat jullie mijn wishlist leuk vonden! Als iets is uitverkocht, kan je het ook in het zoekbalkje op Ebay intikken en dan krijg je nog 123434545389 andere resultaten, haha!


xxxxxxxx

9 comments:

  1. Die hunger games ketting is zo gaaf!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh dat hoesje haha wat leuk. Maar ook die ketting..
    Ebay heeft altijd zoveel leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ebay is zooooo leuk! Helaas hebben wij geen credit card dus kan ik niks er op bestellen ): Mijn ouders zijn niet zo modern haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook geen creditcard maar bestel wel gewoon via eBay, want je kan ook via PayPal betalen. Dat is een site waar je via iDeal geld op kan zetten, en vanaf daar kan je dan weer op eBay betalen. Het is even zoeken maar wel heel handig als je het eenmaal door hebt haha :) xx

      Verwijderen
    2. Oh bedankt! Ik ga het straks gelijk proberen! xx

      Verwijderen
  4. Die kwasten van Bobbi Brown zijn zeker een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat Winnie de Pooh hoesje, zo lief <333

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kwasten van Real Techniques zou ik ook graag kopen. Volgens mij zijn die erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen