woensdag 3 april 2013

DIY: Sinaasappelsap maken!

Sinaasappelsap maken? Dat kan toch iedereen? Jaa, dat weet ik! Alleen ik wilde stiekem gewoon foto's maken van sinaasappels. De laatste tijd drink ik opeens heel veel sinaasappelsap. Mijn vader had wel 30 sinaasappels bij de markt gekocht en nu maak ik elke dag een beetje voor mezelf. Het is zo lekker! En ook heel gezond. (;





Nu ik de laatste tijd zoveel sinaasappelsap drink, merk ik dat het veeel beter gaat met mijn huid! Ik heb veel minder 'onzuiverheden'. Op internet las ik zelfs, dat een glaasje sinaasappelsap per dag drinkt, je al meer dan de daagelijkse hoeveelheid vitamine C binnenkrijgt. (:



Als ik wat sinaasappelsap maak, pak ik eerst onze geweldige sinaasappelsap maker van Philips uit de kast. Die is gewoon elektrisch en heeel handig! Je snijd een sinaasappel door het midden en drukt het op de uit perser. (uitperser?) Daarna schenk je de sinaasappelsap in. Makkelijk toch?! Ik las trouwens ook op internet dat veel 'variatie' ook erg goed is. Dus ook soms sap van bijvoorbeeld een grapefruit ofzo.

Schrik niet! Dit is niet mijn hand hoor, maar die van mijn vader (:




 Ik hoop dat jullie dit nog een leuk artikel vonden! (:

xxxxxxx


4 comments:

  1. Ik drink ook heel vaak een glas sinaasappelsap. Vind het super lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik meng het vaak met vers geperst grapefruitsap, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je blog echt super leuk! Ik kijk er heel vaak op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij drinken het ook vaak, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen