dinsdag 30 april 2013

DIY: makkelijke nail art

Vandaag heb ik geprobeerd om een makkeijke nail art te verzinnen. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!



Het enige wat je nodig hebt is drie kleuren, Een lichte iets donkerdere en een hele donkere. En een topcoat en eventueel een base coat.





Als eerste lak je je nagels met een basecoat. Daarna ga je eroverheen met de lichtste kleur. Ik gebruik hiervoor een kleur van de Hema.


Bij mij is 1 laag meestal niet dekkend genoeg. Dus ik doe er altijd nog een tweede laag overheen.


Dan ga je met de donkerdere kleur de helft lakken. Het beste is de bovenste helft, want dat is makkelijker en ziet er netter uit.


Vervolgens pak je de donkerste en lak je vanaf het middelste punt. Als dit niet lukt met het kwastje kan je een satéprikker gebruiken.



Vervolgens doe je dat ook bij de onderste helft. En aan de andere kant op je nagel. Dan doe je dat op al je nagels en klaar is kees! Voor een extra dekking kan je er nog een topcoat overheen doen.



Ik hoop dat jullie het een leuke nail art vonden!

xxxxxx

1 comments: