zaterdag 13 april 2013

DIY: Allstars met studs!

Laatst heb ik op mijn licht bruine Allstars studs gemaakt! Op ebay heb ik er 100 voor volgens mij 2 euro gekocht. Benieuwd hoe ik het heb gedaan? Kijk snel verder!




Ik had besloten om niet heel veel studs op mijn Allstars te maken, omdat ik nog niet wist of ze wel goed bleven zitten. Ik had niet de studs waarbij je de haakjes om moest buigen aan de achterkant. Ik had studs met gewone achterkantjes.



Ik had op internet gelezen dat je met een lijmpistool dit het beste blijft zitten. Het mooiste leek mij om er een paar in het hoekje te doen, hierbij heeft mijn vader mij geholpen, want ik ben niet zo goed in dit soort dingen. (:




Ik had eerst stipjes gezet, zodat ik wist waar ik de studs moest plakken. De lijm uit het lijmpistool droogt er snel, dus zorg dat je het optijd aandrukt. Kijk wel uit, want het is best warm als je op zo'n stud drukt.
Toen ik ze er allemaal op had haalden ik de overige lijmstukjes aan de zijkant weg (gewoon met mijn vingers). En toen waren ze klaar! (:




Wat vinden jullie? Ik vind het best goed gelukt! Oja, ze blijven aardig goed zitten. Ze zitten er nu al anderhalvce maand op en er zijn er nog maar 2 afgevallen. Dat was aan het begin, toen het nog niet helemaal droog was. (:

Wat vinden jullie van studs?

xxxxx

8 comments:

  1. Super leuk! Helaas heb ik geen allstars :(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat maakt niet uit! Je kan het ook op bijvoorbeeld een spijkerbloesje doen of een schattig rugzakje of op bijvoorbeeld vans. (: xx

      Verwijderen
  2. Super leuke DIY. Ik heb laatst ook met studs geknutseld.
    Je hebt een leuke site, wil je een keer op de mijne kijken? Er loopt nu een winactie, www.s-diary.tk/winactienivea.
    Liefs, Suzanne (www.s-diary.tk)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk! Ik ga zeker meedoen met de winactie! (: xxx

      Verwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit. Ik zit er over te denken om het op mijn (oude) vans te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb laatst ook mijn All stars opgepimpt met studs van eBay, maar wel de studs met de haakjes. Die kun je ook makkelijk weer weghalen als je ze zat bent. Studs op All Stars zijn awesome! :-D

    BeantwoordenVerwijderen