maandag 1 april 2013

De Mooi

Een gratis tijdschrift. Hoe leuk is dat? De meeste van jullie zullen het wel kennen. De Mooi van de Etos. Het tijdschrift dat altijd in een rekje zit bij de deur.





Ik hou gewoon van gratis dingen. Als iets gratis is ga ik altijd gelijk naar die winkel. Ik kwam op het idee om er een artikel over te schrijven, omdat je de Mooi nu ook online kan lezen! Dit is de link. Vroeger spaarde ik altijd de Mooi en knipte ik mooie plaatjes uit en maakte daar collage's van. Dit deed ik eigenlijk met alle foldertjes die gratis waren. Het is zo leuk om daar nu naar te kijken! Op de laatste bladzijde van de Mooi staat altijd wanneer de volgende uitkomt, maar meestal komt hij iets later in de Etos bij mij in de stad. Er zit meestal ongeveer 2 maanden tussen.

               Hier zie je waar je de datum kan zien; de volgende is de bovenste, 27 mei!


Je kan niet alle spullen die ze in de Mooi zetten overal kopen. Sommige spullen alleen in de grotere winkels. In de Mooi staan ook altijd veel reclames, dat vind ik erg leuk! Naar de nieuwe makeup collecties van bekende merken kijken. (:


De kleding en accosoires die ze in het tijdschrift gebruiken kan je ook terug vinden op de laatste bladzijde.



xxxxxxx

0 comments:

Een reactie plaatsen