zondag 21 april 2013

Buikspieroefeningen voor de zomer!

Een tijdje geleden las ik een tijdschrift waar in stond dat je binnen een maand al een platte buik kan krijgen. Ik had dit wel vaker in tijdschriften gelezen, maar nooit echt geprobeerd. Dus ik ging het uitproberen! Ik ben nu 3 weken bezig en ik zie persoonlijk al best veel verschil!


De oefening die je hier boven ziet, doe ik ook, maar dan met mijn benen omlaag. Ik ga geen foto's van voor en na laten zien, want dat is een beetje génant.
Ik ben begonnen met 50 op een dag. In de avond, net voordat ik ga slapen op een matje. Aan het begin was het echt heel erg zwaar! Ik had eigelijk een beetje m'n eigen schema bedacht. Na twee dagen 50 te doen, ging ik er 55 doen. En zo ging het door tot de 80. Per twee dagen steeds vijf 'crunches' erbij. Ik zag trouwens ergens dat deze 'beginners' oefening crunch heet. Nu doe ik er elke avond 101. Ik weet niet waarom ik niet 100 doe, voor mijn gevoel doe ik dan net iets meer. (:

Hier boven zie je nog een keer de oefening hoe ik hem doe. Ik hoop dat mijn buik over een maandje bikini-proof is! Oja, ik wil ook nog wel even zeggen, dat mijn buik niet heel dik van te voren was. Ik had gewoon geen platte buik. Ik denk dat je voor een dikkere buik nog wel meer oefeningen moet doen.

xxxxxxx

3 comments:

  1. Inderdaad erg handig voor de zomer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben er nu ook mee begonnen.
    gisteren, met 15 per avond B)
    ik doe er elke dag eentje meer,
    haha wat ben ik toch lekker mal
    xx anoniem

    BeantwoordenVerwijderen