maandag 22 april 2013

10 random facts about me

Ik wilde deze tag al een tijdje doen, hier komt 'ie dan!



1. Ik het rood haar en heel veel sproeten

2. Ik woon in een stadje waar de enige normale winkels de kruidvat, etos en vero moda zijn, dus als ik wil shoppen moet ik altijd met de trein naar een grote stad in de buurt.

3. Ik heb een vogel (grasparkiet) en hij heet Billy.


4. Ik heb een blog over beauty, alleen eigenlijk draag ik naar school meestal alleen mascara en blush.

5. Ik ben altijd al heel erg lang geweest voor mijn leeftijd. Ik ben nu 1,80 meter.

6. Ik zit in de tweede van het VWO.

7. Ik heb geen mobiel, ik doe alles met mijn iPod. Als ik thuis ben kan ik gewoon op twitter enzo, maar als ik ergens naartoe ga moet ik altijd die van mijn vriendinnen lenen.


8. Ik zit al 8 jaar op voetbal en ik ben er nog steeds niet goed in, haha! Maar ik heb wel een super leuk team.

9. Mijn lievelingseten is slagroom, maar we hebben het haast nooit in huis. Als het er is, is het in 1 dag alweer op.



10. Ik hou ook heel erg van wafels. Eigelijk wafels met slagroom. In de zomervakantie heb ik ergens in een groot winkelcentrum een wafelijzer voor maar 12 euro gekocht en daar maak in nog steeds heel vaak wafels mee. En ik maak wafels altijd met cake deeg want dat is lekkerder.


Alle foto's heb ik zelf gemaakt, en ik heb de wafels op de laatste foto's ook zelf gemaakt. (:

Moet ik vaker zo'n lifestyle artikel schrijven?

xxxxxxx

9 comments:

  1. Nummer 4 en 8 zijn zó herkenbaar! Leuke dingen ook verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk artikel! Je grasparkietje ziet er ook heel lief uit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke facts! Ik wil ook echt nog eens zoiets gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag, en ooooh, ik hou ook zó veel van wafels! Jammie, wat zien ze er op de foto lekker uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Je zelfgemaakte wafels zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schattig parkietje heb je! Ik snap alleen echt niet hoe je zonder mobiel kan, ik zou echt niet zonder kunnen!!

    xo Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te lezen :D WAFELS, daar heb ik nu ZO veel zin in! Vroeger maakten we die vaak zelf, die zijn altijd het lekkerst.

    x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmm, die wafels zien er heerlijk uit! En wat grappig dat je geen mobiel hebt, ik zou niet meer zonder kunnen hihi. Maar met een iPod kan je natuurlijk ook bijna alles, behalve bellen en smsen. :)

    BeantwoordenVerwijderen