zondag 31 maart 2013

Review: Catrice Absolute Nude eyeshadow palette

Vorige week heb ik het Catrice Nude palette gekocht. Ik wilde hem al heeel lang! En nu heb ik hem eindelijk. Ik weet dat hij nog niet lang uit is maarja. (:
Het Nude palette wordt een beetje gezien als de budget versie van de Naked en de Naked 2. Die zijn heel duur. De goedkoopste die ik heb gevonden is 42,62 (zonder verzendkosten). Ze hebben ook meer kleuren en de oogschaduw is beter. Maar ik ben ook wel blij met dit palettje. (palettje?)




Ik heb het al gebruikt, dus dat kan je waarschijnlijk wel op de foto's zien. Ik vind de kleuren erg mooi. Alleen wel jammer dat er geen matte kleur bij zit. Met alleen maar shimmer kleuren krijg je al snel zo'n glimmerige look.


Zo als ik net al zei, vind ik de kleuren erg mooi. Alleen had er van mij nog wel een soort licht zwart/bruin achtige kleur in gemogen. Eentje die net wat donkerder was dan deze donkerste kleur. Ik denk dat het aan mijn swatch kunsten ligt, want op mijn arm lijkt het net of er haast geen pigment in de kleuren zit.


                       Oogschaduw kwasje                                                Sponsapplicator

Er zit ook een kwastje bij met twee kanten. Een sponsapplicator en een gewoon oogschaduw kwasje. Ze zijn niet bijzonder fijn maar ook niet slecht. Ik vind het wel handig dat er kwasjes bij zitten, voor op vakantie.  Wat ik wel vreemd vind, is dat op de site van catrice (http://www.catrice.eu/nl/) het net lijkt of er wel een matte kleur bij zit. Niet de rechste, maar die daarnaast.


Het staat ook op de achterkant. Dat er matte kleuren, metallic en shimmer kleuren in zitten. Metallic en shimmer zie ik. Maar mat? Haha. Maarja. Ik ben erg tevreden over het palette, ook al lijkt dat misschien niet zo! (:
Ik heb ook nog een ooglook op een papiertje gemaakt. En als ik eerlijk ben, is die niet zo goed gelukt. (;


Haha, het ziet er wel grappig uit.
Ik ben echt blij met dit palette! Ik heb nu eindelijk allemaal nude kleuren in 1 palette! Het Catrice Absolute Nude palette is 4,99 euro. Voor 6 kleuren en twee kwasjes. Ik ben er heel blij mee!

Vrolijk Pasen iedereen trouwens! :D

                             Wat is jullie favoriete palette?


2 comments:

  1. Wat een prachtige foto's maak je! Ik ban jaloers op je camera!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik ben ook super blij met mijn camera! :)

      Verwijderen