zaterdag 30 maart 2013

Review: H&M Spring Flower blush

Dit weekend heb ik met mijn vriendinnen in Amsterdam geshopt. De beauty afdeling bij de H&M vind ik altijd erg leuk. Deze keer dat ik er was zag ik een hele mooie blush, die speciaal voor de lente was, dus die moest ik wel kopen!





Hij heeft verschillende kleuren, zodat als je met je kwast er doorheen gaat je een mix krijgt van alle kleuren, wat ik zelf echt super mooi vind. Je kan ook alleen de shimmer in het midden gebruiken bijvoorbeeld. Dan moet je wel een kleinere kwast gebruiken.


De blush gaat open door dat je op het witte dingetje aan de zijkant drukt. Dat vind ik zelf heel erg leuk! Eerst ging ik de kleuren swatchen. Het viel me op dat de kleuren niet heel veel pigment hebben, maar ook niet weinig. Ik hou er niet van, als een blush heel erg aanwezig is. Ik vind het mooier als je de blush heel licht ziet.





Zoals je ziet op het onderste plaatje, hebben de kleuren een nummers en namen. Ik vind zelf Coral het mooist, omdat hij tussen Orange en Pink in zit. Shimmer pink is ook erg mooi maar ik heb het liefste een shimmer apart, omdat ik die soms net wat meer of minder wil aanbrengen.


Ik vind het een erg mooie blush en ik denk dat ik hem ook vaak ga gebruiken. Het is alleen wel jammer dat als ik hem vaak heb gebruikt dat dan het leuke bloementjes printje weg gaat!

xxxxxxxx

1 comments: